Influencer marketing: Kampania promocyjna marki i lokowania produktu na Blogu Ruszaj w Drogę!
Warunek 1: Efekt współpracy i win-win-win
Realizujemy jedynie najbardziej wartościowe kampanie, które pomagają naszym czytelnikom w odkrywaniu Polski.
Z dużym prawdopodobieństwem odmówimy realizacji kampanii, jeśli dla Marki najważniejszym efektem współpracy ma być:
- nachalna reklama Marki/Produktu na blogu i w naszych mediach społecznościowych
- umieszczenie banerów na blogu
- umieszczenie linku w treści, z uwagi na naszą wysoką pozycję w wyszukiwarce
- dodanie zdjęć typowo produktowych i reklamowych na nasz blog lub media społecznościowe
- dodanie artykułu, którego nie jesteśmy autorami
- pokazanie produktu: tylko na Facebooku lub tylko na Instagramie
Warunek 2: Odpowiednie i wartościowe produkty
Na naszym blogu nie publikujemy materiałów prasowych, gotowych opisów lub dostarczonych opinii na temat miejsc/usług/produktów. Każdy artykuł na blogu i w sieciach społecznościowych tworzymy samodzielnie, na podstawie własnych doświadczeń i wykorzystujemy do niego własne zdjęcia. Unikamy banerów.Podejmujemy się współpracy jedynie z najbardziej wartościowymi Markami i Produktami, które są zdrowe, przydatne, praktyczne i pomagają naszym czytelnikom w odkrywaniu Polski.
Przykłady dobrej jakości produktów przydatnych w podróży, z których moglibyśmy korzystać w Polsce: sprzęt foto-video, smartfony, tablety, laptopy, osprzęt.
Jesteśmy autentyczni. Promujemy jedynie te produkty, z których sami byśmy skorzystali, które przetestowaliśmy, i które z czystym sumieniem możemy polecić naszym czytelnikom.
Aktualnie nie podejmujemy się współpracy przy promocji:
- produktów wątpliwej jakości
- produktów, których byśmy nie użyli w podróży
- produktów lub marek, które można powiązać z alkoholem lub innymi używkami, lekarstwami lub suplementami
- produktów, które mają w swoim składzie szkodliwe substancje - w tym cukier
- produktów finansowych z niejasnymi warunkami
- produktów lub usług rządowych lub politycznych
Warunek 3: Dopracowana umowa.
Zależy nam na jak najlepszej współpracy i na utrzymaniu dobrych relacji. Wierzymy, że da się je utrzymać, gdy poświęcimy przysłowiowe „dodatkowe 5 minut” na dokładne opisanie przedmiotu umowy, wszystkich wymagań i niezbędnych pól eksploatacji.Jasność celów traktujemy jako przejaw uczciwości i profesjonalizmu, i jako sposób na uniknięcie nieporozumień podczas współpracy. Podpisanie umowy jest równoznaczne z rezerwacją terminu i z rozpoczęciem naszego zaangażowania w kampanię.
Zapisy, które zawierają nasze Umowy:
- rozliczenie na podstawie Faktury wystawionej przez Fundację z terminem płatności 7 dni od dostarczenia rezultatu wybranego etapu
- w przypadku braku uwag, po 24 h od przesłania produktu do autoryzacji, produkt traktujemy jako zaakceptowany
- w przypadku dostarczanych tekstów: uwzględniamy wyłącznie jeden cykl poprawek
- na stworzony produkt udzielamy licencji z dokładnym rozpisaniem pól eksploatacji, chyba że współpraca jasno obejmuje przeniesienie praw autorskich za stosownym wynagrodzeniem
- jeśli z winy zamawiającego współpraca zostanie odwołana, co grozi nam utratą innych zleceń w tym samym czasie, zastrzegamy karę umowną o równowartości wynagrodzenia, które zostało zakontraktowane
- udział w projekcie Klienta jako Partner / Ekspert i pomoc w jego realizacji
- opracowanie tekstów i treści eksperckich na zlecenie, z oznaczeniem informacji o ich autorze
- opracowanie drukowanego przewodnika / folderu / mapy ze szlakiem zwiedzania na zlecenie
- opracowanie autorskiego szlaku / spaceru po mieście
- nagranie audioprzewodnika po mieście / atrakcji turystycznej
- licencja niewyłączna na wykorzystywanie zdjęć z zachowaniem znaku wodnego / bez znaku wodnego
Jesteśmy także otwarci na inne formy współpracy.
Fundacja prowadzi działalność gospodarczą. Projekty realizowane przez Fundację muszą realizować jej cele statutowe, a pozyskane środki z projektów są przeznaczane na prowadzenie działalności statutowej.
Fundacja wystawia Faktury VAT 23%.